Beskrivelse
DEXRON®-VI ATF
Automatgearkasseolie
Introduktion
Petro-Canadas DEXRON(R)-VI er en unik automatgearkasseolie, der er godkendt af General Motors til brug i biler med automatgear. Denne unikke olie er fremstillet således, at den har dobbelt så lang levetid som DEXRON(R) III (H) ATF, samt forbedret ydelse gældende for både gamle og nyere gearkasser. Den er fremstillet til at yde større beskyttelse til din gearkasse ved mindre oksidering, konstant friktions niveau, stor shearstabilitet og nedsat slitage. Dette er årsag til, at den lever op til kravet om garantibeskyttelse på nyere bilmodeller.
Fremstillet med det formål at levere et behageligt og flydende gearskifte gennem hele oliens levetid, vil Petro-Canadas DEXRON(R)-VI ATF konsekvent beskytte dit køretøj længere end alle tidligere DEXRON(R) olier.
Petro-Canada DEXRON(R) VI ATF er udviklet til at overholde General Motors olie kvalitetskriterier for alle biler med automatgear, der er fremstillet i 2006 eller senere.
Den er sammensat af Petro-Canadas 99,9 % rene Purity* baseolier, der er fremstillet ved hjælp af den patenterede HT PURITY proces, samt et forbedret additiv system. Petro-Canada tilbyder dig en automatgearkasseolie, der har den samme høje præstation som de olier, der bruges til førstegangspåfyldning på General Motors fabrikker. Petro-Canada blev bevilliget det første
DEXRON(R)-VI ATF licensnummer fra General Motors (J-60001).
Egenskaber og fordele
– Forlængelse af oliens levetid
– Forlængelse af gearkassens levetid
– Forlængelse af skifteintervallet
Forøget produktpræstation for nyere og ældre gearkasser:
– Enestående modstandsdygtighed overfor slam og smudsaflejringer
– Forbedret oksidation og
varmestabilitet i forhold til DEXRON(R)-III (H) ATF.
– Fantastisk slidbeskyttelse
– Utrolig flydeevne ved lave temperaturer
– Forøget skumkontrol, hvilket bevarer det lette gearskifte og reducerer slitage på lejer, bøsninger og gear.
Mere jævne gearskift:
– Optimale friktionsforhold
– Forhindrer koblingsproblemer i kraftoverførselskonverter.
– Udvidet olie – og koblings holdbarhed
– Flydende gearskift ved lave temperaturer
– Koblingsplader og drivrem holder længere
Forbedret benzinøkonomi i forhold til DEXRON(R) – III (H) ATF
– Øget drejningsmoment i forhold til DEXRON(R) – III (H) ATF
– Mere konstant viskositet, hvilket fastholder en konstant kraftydelse
– Forøget shearstabilitet
Anmeldelser
Der er endnu ikke nogle anmeldelser.